STAGE: EVENT MANAGEMENT WEBHELDEN DINER 2016

Op 26 mei 2016 is het weer zover! De grootste (internet)ondernemers uit de fashion & lifestyle branche komen in Amsterdam samen voor de vierde editie van het exclusieve Webhelden Diner. En jij kunt erbij zijn en slagen voor een uitdagende afstudeer stage.

Een regelneef. Spin in het Web. Opperhoofd. Wij zoeken een stagiaire voor onze afstudeerstage event management/office management. Die zelfstandig de touwtjes in handen neemt als het aankomt op:

  • Planningen maken & bijhouden.
  • Bellen. Met de locatie, leveranciers, sponsoren, gasten.
  • Taken uitdelen en afspraken maken. Leveranciers, sponsoren, je opdrachtgever, ze moeten allemaal op tijd exact datgene doen wat ze hebben beloofd en jij houdt dat in de gaten.
  • Communicatie rondom het event verzorgen. Jij bent de social media chef, jij checkt de uitnodigingen en mailings, jij controleert de menukaarten.
  • Draaiboek maken. Op de dag zelf moet het vlekkeloos verlopen en moet iedereen zijn rol en schema kennen. Dat regel jij terplekke aan de hand van een flawless draaiboek.

Je bent:

  • MBO/HBO afstudeerder (opleiding secretariaat, office management, event management, communicatie).
  • Beschikbaar van januari 2016 t/m eind mei 2016.
  • In de gelegenheid om minimaal 3 dagen per week bij ons in Culemborg te werken.
  • Beschikkend over rijbewijs B of studenten OV om ook op eigen gelegenheid locaties te bezoeken.
  • In het bezit van een laptop en een internetaansluiting thuis/op school/in bibliotheek om indien nodig op afstand te kunnen werken.
  • Bekend met het fenomeen online shoppen.
  • Een digitaal talent. Google Drive, Dropbox, Skype & Social Media hebben geen geheimen voor je.

Je krijgt:

  • Een toptijd en bakken met waardevolle werkervaring.
  • Veel nieuwe kennis.
  • Als je het handig aanpakt: een goed netwerk.
  • Een stagevergoeding.
  • (Leuke) stagebegeleiding.

Over ons bedrijf

Wij zitten in digital & e-commerce. Webshoppr E-commerce ontwikkelt strategie voor grote en kleine bedrijven die (voor het eerst) online zakendoen en (meer) winst willen behalen uit hun online activiteiten. Daarbij ontwikkelen en bouwen wij websites en webshops die bij die strategie passen. En als de website of de webshop is gelanceerd, dan helpen we ook bij de juiste uitvoering van de strategie, zodat de doelen daadwerkelijk worden behaald. Wij publiceren boeken en artikelen over digital & e-commerce. Het Webhelden Diner is het event dat in 2013 is ontstaan toen het gelijknamige boek Webhelden werd gepresenteerd. We organiseren dit exclusieve netwerk event nu voor de vierde keer in Amsterdam en een editie in Antwerpen staat ook op het programma.

Zie jij jezelf al in deze belangrijke rol? We horen graag van je! Stuur je motivatie + CV naar info@webshoppr.nl. Vragen? Bel 0345-505845. Tot snel!

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *