NEW BUSINESS: Ahoy Rotterdam en Webshoppr E-commerce werken samen aan digitale strategie.

Nederlands meest veelzijdige venue Ahoy Rotterdam en Webshoppr E-commerce hebben hun samenwerking verbreed en verdiept. Donderdag vond de kick off plaats van het eerste project in de nieuwe digitale strategie van Ahoy, waarbij de specialisten van Webshoppr als adviseurs en deels als uitvoerende partij optreden.

Een voorstelling van de architect, van het nieuw te realiseren congrescentrum/muziekgebouw van Ahoy.

Een voorstelling van de architect, van het nieuw te realiseren congrescentrum/muziekgebouw van Ahoy.

Upgrade en uitbreiding van Ahoy

Eerder werd al bekend dat de Rotterdamse venue aan de vooravond staat van een aantal vernieuwingen. Op het programma staan een grote uitbreiding en kwalitatieve verbetering van het complex. In 2016 start de verbouwing van de bestaande beurs- & evenementenhallen, die een aanzienlijke upgrade krijgen. Daarna wordt de eerste steen van het nieuwe ‘Rotterdam Convention Center’ (werktitel) gelegd. Hier worden een groot congrescentrum met 35 zalen, een auditorium (de grootste van Nederland met ruimte voor 2750 bezoekers) en een muziekhal (7000 bezoekers) gevestigd.

Integratie online & offline

De vernieuwingen passen goed in de langjarige strategie van Ahoy om te concurreren met andere (internationale) beurzen- en evenementenlocaties. Een krachtige digitale aanpak hoort daarbij. Webshoppr en Ahoy werken al bijna 10 jaar samen, voor interviews met artiesten en voor copy in de printuitingen van Ahoy. De samenwerking wordt nu uitgebreid en verdiept. Het zwaartepunt ervan verschuift naar online, mobile first en de integratie van de offline en online kanalen van Ahoy Rotterdam.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *